شناخت تکنولوژی های روز دنیا

در این وبلاگ قصد داریم کاربردی ترین ابزار دست بشر را بررسی و معرفی کنیم

شناخت تکنولوژی های روز دنیا

در این وبلاگ قصد داریم کاربردی ترین ابزار دست بشر را بررسی و معرفی کنیم

این وبلاگ برای مطالعه و شناخت وسایل و تکنولوژی های روز دنیا و پیشرفت آن در طول زمان ایجاد شده است.

آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender یک آنتی ویروس مشهور در ایران و سایر کشورهای جهان است که توسط کاربران خانگی و سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به دلیل محافظت بالا، ویژگی های امنیتی و رابط کاربری خوب در سراسر دنیا بسیار رواج دارد اما در کنار نسخه های پولی، آنتی ویروس بیت دیفندر رایگان نیز توسط این شرکت عرضه می شود که نیازهای اساسی کاربران خانگی را برطرف میکند.

آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

بیت دیفندر (Bitdefender) یک آنتی ویروس پرطرفدار در بین کاربران در سراسر دنیا است که از سال ۲۰۰۱ توسط شرکت نرم افزاری سافت وین در رومانی تولید و منتشر می شود. عملکرد خوب و حذف بدافزار، دلیل محبوبیت این ابزار امنیتی شده است. این آنتی ویروس ویژگی های امنیتی زیادی دارد که سبب محافظت بی وقفه و عالی آن در مقابل ویروس ها می شود. به علاوه یک وی پی ان داخلی نیز دارد. آنتی ویروس بیت دیفندر یک نسخه رایگان ارائه نیز کرده است که به خوبی کار خود را انجام می دهد، اما طرح های دیگری نیز دارد که با توجه به نیازتان میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم که راهنمای خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به همراه بهترین محصولات سازمانی آن را به شما ارائه کنیم.

انواع آنتی ویروس بیت دیفندر

شرکت سازنده آنتی ویروس بیت دیفندر تمام تلاش خود را برای کسب رضایت کاربرانی که برای مصرف خانگی یا سازمان و ادارات به یک ضد بد افزار نیاز دارند، انجام داده است به همین خاطر انواع مختلفی از آنتی ویروس bitdefender با توجه به نیاز کاربران ارائه کرده است که در ادامه به توضیح هریک می پردازیم:

۱. نسخه رایگان bitdefender

از ویژگی های نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر می‌توان به سازگاری با سیستم عامل های مختلف ویندوز، اندروید و مک (همراه با موتور جستجوی قوی و توانایی تشخیص آن ها)، سبک بودن و سرعت بالای آن اشاره کرد. با نصب نسخه بیت دیفندر رایگان امکانات زیر در اختیار شما قرار می گیرد:
● حفاظت از داده های سیستم
● دفاع از تهدیدات پیشرفته مانند حفاظت از باج افزار
● ضد کلاهبرداری و فیشینگ
● پیشگیری از حمله های وب
● شبکه حفاظتی جهانی

۲. آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس

این آنتی ویروس را می توان حداکثر در سه دستگاه قابل استفاده است و خرید آن نسبت به نسخه رایگان مزایای زیرا را دارد:
● پیشگیری از تهدیدهای شبکه
● دارای مرورگر اختصاصی Safepay
● قابلیت محافظت چند لایه باج افزار
● مدیریت رمز عبور
● دارای محیط نجات
● حذف دائمی اطلاعات
● VPN
قیمت آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس برای سال اول ۲۳.۹۹ دلار و برای سال دوم ۵۹.۹۹ دلار است‌. با این حال خرید این نسخه ارزش هزینه کردن را دارد.

3. نسخه Internet Security

برای کسانی که دغدغه امنیت آنلاین را دارند، BitDefender Internet Security مناسبترین نسخه است. اشتراک سالانه آنتی ویروس Bitdefender برای یک دستگاه ۳۲ دلار است، اما میتوان چند گزینه اشتراک انتخاب کرد که تقریبا ده دستگاه را پوشش دهی می کند. ویژگی های این نسخه شامل:
● محافظت کردن از وب کم و میکروفون
● قابلیت فایروال حریم خصوصی
● توانایی محافظت از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها و بدافزارها
● قابلیت حفاظت از باج افزار
● کنترل والدین
● وی پی ان امن

۴. نسخه Total Security
Bitdefender

Security گرانترین نسخه آنتی ویروس بیت دیفندر است و برای افرادی که به همه ویژگی ها نیاز دارند، مفید است. ویژگی های اضافی این نسخه شامل:
● دارای ابزار ضد سرقت میباشد
● کنترل والدین
● دارای ابزار بهینه سازی عملکرد
● قابلیت محافظت از وب کم و میکروفون
● فایروال حریم خصوصی

۵. آنتی ویروس بیت دیفندر نسخه خانواده

بسته خانواده آنتی ویروس بیت دیفندر کاملا مقرون به صرفه است و قابلیت اشتراک بین ۱۵ کاربر را دارد که همزمان هر کدام حساب شخصی با تنظیمات خاص خود را دارند. شما در سال اول میتوانید ۱۵ حساب را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار دریافت کنید. در سال های بعد قیمت خرید آنتی ویروس بیت دیفندر افزایش میابد. افزایش می یابد.

آنتی ویروس Bitdefender چگونه در برابر بدافزارها عمل می کند؟

ویژگی حفاظت وب در آنتی ویروس بیت دیفندر مانع از دسترسی صفحات مخرب به مرورگرهای اندرویدی مانند فایرفاکس، دلفین، کروم و اپرا می شود.

چرا آنتی ویروس سازمانی بیت دیفندر از سایر برندها بهتر است؟

آنتی ویروس بیت دیفندر برنده ۴ جایزه بهترین محافظت از یک شرکت مستقل یعنی AV-TEST است. برتری این آنتی ویروس نسبت به سایر انواع آنتی ویروس، در زمینه شناسایی تهدیدها و متوقف کردن تهدیدهای امنیت سایبری از جمله APTها و باج افزارها است، قبل از اینکه ایستگاه های مصرف کنندگان به خطر بیفتد.

فعالسازی آنتی ویروس های بیت دیفندر چقدر طول می کشد؟

با اینکه حجم نصب آنتی ویروس بیت دیفندر ۴۰۰ مگابایت است، اما یکی از طولانی ترین مراحل نصب را دارد. بر خلاف آنتی ویروس های دیگر که طی چند ثانیه نصب می شوند، نصب آنتی ویروس بیت دیفندر کمی زمان بر است. با این حال شما میتوانید ویژگی هایی چون حفاظت تب، حریم خصوصی و ابزارهای کمکی را نادیده بگیرید و نسخه ای سبک تر از نسخه رایگان انتخاب کنید، اما بیشتر افراد حالت پیش فرض را انتخاب می کنند. به جز ویژگی های ذکر شده، آنتی ویروس bitdefender همچنین یک داشبورد دارد که وضعیت، برگه اعلان ها و تنظیمات را نمایش و اقدامات سریع را ارائه می دهد.

قیمت خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

همانطور که پیش تر اشاره کردیم آنتی ویروس بیت دیفندر در نسخه های متعدد ارائه می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بر اساس آن ویژگی ها، قیمت متفاوتی دارند. در تمامی نسخه ها به مدت ۱۴ روز امکان استفاده رایگان از آنتی ویروس وجود دارد و پس از ۱۴ روز باید اشتراک سالانه تهیه کرد. به جز نسخه رایگان، قیمت نسخه های دیگر به صورت زیر است:
نسخه پلاس: ۲۳.۹۹ دلار
BitDefender Internet Security: ۳۲ دلار
BitDefender Total Security : ۳۶ دلار
نسخه خانوادگی: ۴۹.۹۹ دلار

خرید آنتی ویروس های بیت دیفندر اورجینال در سایت

bitav.ir

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر باید از سایت های معتبر انجام شود. یکی از معتبرترین سایت های خرید آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال سایت https://www.bitav.ir است. با خرید و فعالسازی آنتی ویروس bitdefender اورجینال از سایت bitav امنیت سیستم سازمان خود را تضمین کنید.

خرید آنتی ویروس های بیت دیفندر توتال سکیوریتی

نسخه توتال سکیوریتی آنتی ویروس بیت دیفندر ویژگی های مثبت زیادی دارد مثلا سرعت دستگاه کاربر را به هیچ وجه پایین نمی آورد. این موضوع برای تمام کاربران خانگی و سازمانی حائز اهمیت است. شما میتوانید برای تهیه جدیدترین نسخه توتال سکیوریتی با کارشناسان مجموعه bitav در تماس باشید‌.

خرید لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر

در صورتی که نیاز به خرید لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر دارید از خدمات ارائه شده توسط تیم فنی www.bitav.ir استفاده کنید. این سایت با سالها تجربه در زمینه پرداخت های بین المللی امکان خرید لایسنس بیت دیفندر را برای شما فراهم کرده و در امر پرداخت با مستر کارت و خرید پی پال شما را یاری خواهد کرد.

سوالات متداول

آیا دانلود بیت دیفندر رایگان ممکن است؟

نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر امکانات بالایی دارد و امکان دانلود آن از داخل این سایت وجود دارد.

آیا آنتی ویروس بیت دیفندر امن است؟

بله. این آنتی ویروس ۱۰۰ درصد ویروس ها و بدافزارها را شناسایی میکند و از طرفی هم سرعت دستگاه را پایین نمی آورد در نتیجه به عنوان یکی از ایمن ترین آنتی ویروس های دنیا شناخته شده است.

چند عدد لایسنس بیت دیفندر تهیه کنیم؟

لایسنس محدودیتی ندارد و قابلیت استفاده در ۵ دستگاه را دارد. با تهیه یک لایسنس می توانید آن را بر روی ۵ دستگاه استفاده کنید.

خرید لایسنس بیت دیفندر چگونه است؟

شما میتوانید برای خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس بیت دیفندر به سایت bitav مراجعه کرده و لایسنس را خریداری و فعال کنید.

منبع: https://www.bitav.ir/products/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی